جزییات خبر

دوشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۴ / ۱۵:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۶۴۹۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

دیدار چهره به چهره مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با مردم: تکریم ارباب رجوع، اولویت اصلی مدیران مناطق باشد

در ادامه سلسله برنامه‌های ارتباط مستقیم با مشترکان، دکتر صابر علیدادی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در یک جلسه ملاقات عمومی و چهره به چهره با حضور جمعی از شهروندان و به همراه معاونان خود، بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع، شفاف و مؤثر تأکید کرد.

دیدار چهره به چهره مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با مردم: تکریم ارباب رجوع، اولویت اصلی مدیران مناطق باشد
(دوشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۴) ۱۵:۲۵
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این نشست صمیمانه که با هدف گوش دادن به دغدغه‌های مستقیم مردم برگزار شد، دکتر علیدادی خطاب به معاونان و مدیران حاضر گفت: تکریم ارباب رجوع باید در صدر اولویت‌های همه مدیران شرکت قرار گیرد. مردم محور اصلی تمامی فعالیت‌های ما هستند و همه مدیران مناطق و شهرهای استان باید پاسخگو باشند.
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد بسترهای پاسخگویی بی‌وقفه افزود: مدیران ما در تمامی شهرستان‌های استان باید به صورت شبانه‌روزی در دسترس مردم باشند و در راستای جلب و حفظ اعتماد عمومی، با سرعت و دقت به درخواست‌ها و پیگیری‌های آنان رسیدگی کنند. پاسخگویی تنها به یک بخش محدود نمی‌شود؛ این یک تکلیف همگانی برای تمامی سطوح مدیریتی است.
بر اساس این گزارش، این دیدار گامی عملی در راستای شفاف‌سازی و افزایش تعامل مستقیم با مشترکان ارزیابی می‌شود و مقرر شد سازوکارهای نظارتی برای اجرای دقیق این دستور در سراسر استان تقویت گردد.
لازم به ذکر است: دوشنبه هر هفته ملاقات مدیر عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار
می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۵
(دوشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۴) ۱۵:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید