جزییات خبر

شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۳۲
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل
(شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳) ۱۳:۱۳
در متن این پیام امده است:

 

هفته پدافندغیرعامل نکوداشت تمهیدات و تدابیری است که در برابر تهدیدات و اقدامات نظامی و تخریبی دشمن به منظور مصونیت بخشی ، تاب آوری ، و ایمن سازی زیرساخت های حیاتی ، حساس و مهم کشور استفاده می شود . این مهم را گرامی داشته و مفتخر هستیم که این امر خطیر در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با مشارکت و آگاهی همکاران سخت کوش و با روحیه جهادی ، اقدامات بسیجی و مدیریت کارآمد ، با استفاده از توانمندی و ظرفیت های پدافندی اجرا می شود . 

همچنین خداوند متعال را شاکریم که اجرای برنامه های مفید ، متنوع و فراگیر در حوزه های عمومی ، تخصصی ، پیشگیری و مصونیت بخشی در برابر تهدیدات و خطرات احتمالی با بهترین و مهمترین شیوه های موجود که همانا بهره گیری بیشتر از رویکرد پدافند غیرعامل است در این شرکت تحقق یافته است .

 

اینجانب فرا رسیدن ایام نکوداشت پدافند غیرعامل را به تمامی همکاران محترم و خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب  تبریک عرض نموده و برای همه تلاشگران این عرصه که در حفظ، بقا و تداوم کارکرد زیرساخت‌های آب و فاضلاب استان خوزستان لحظه‌ای درنگ و سستی به خود راه نداده‌اند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، اقدامات اساسی در جهت نیل به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌ها تحقق یابد.

 

صابر علیدادی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۰
(شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳) ۱۳:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید