جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
سرویس : آب
کد خبر : ۵۱۶۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب

با هدف آموزش فرهنگ بهینه سازی مصرف آب؛ جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت آبفا اندیمشک برگزار شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: این جشنواره فرهنگی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و در محل مدرسه شکوفه های انقلاب شهرستان اندیمشک و با حضور کارشناسان حوزه آموزش کودک در گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال برگزار شده است.

با هدف آموزش فرهنگ بهینه سازی مصرف آب؛ جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت آبفا اندیمشک برگزار شد
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۳۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرامرز مرادی افزود: تلاوت قرآن، جمع خوانی سرود ملی، قصه گویی، نمایش عروسکی، معرفی کتاب، پخش نماهنگ، تابلو نویسی، کتابخوانی و مسابقه نقاشی از جمله بخش های جشنواره رضوی بود که با مشارکت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برگزار شده است.

وی ادامه داد: وی خاطر نشان کرد: هم چنین در این ویژه مراسم فرهنگی داستان هایی در ارتباط با سیره مولای هشتم شیعان امام رضا(ع) بیان شد تا دانش آموزان بیش از گذشته با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا و آبفا به وظیفه اخلاقی و فرهنگی خود برای شناخت و توسعه سبک زندگی اسلامی عمل کند‌.

مرادی بیان کرد: اجرای نمایش عروسکی و مسابقه نقاشی در ارتباط با لزوم مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی از جمله دیگر بخش های جشنواره رضوی بوده که با استقبال دانش آموزان و به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عنوان کرد: فرهنگ و آموزش یکی از مهم ترین اقداماتی است که برای حفظ و نگهداری از آب مورد نیاز است و تلاش داریم امسال ویژه برنامه های مختلفی در این زمینه با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به اجرا برسانیم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۴۷
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید