جزییات خبر

سه شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۴:۲۵
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۱۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

پروژه فاضلاب منطقه گلدشت اهواز اجرایی می شود

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از آغاز روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز از یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: توجه به مناطق حاشیه ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن ها اجرا نشده، در دستور کار است.

پروژه فاضلاب منطقه گلدشت اهواز اجرایی می شود
(سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲) ۰۴:۲۵


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز اظهار کرد: امروز به همراه رییس شورای شهر و معتمدین منطقه گلدشت در خیابان سادات حضور پیدا کردیم تا از روند اجرایی پروژه فاضلاب این منطقه بازدید کنیم.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات در دستور کار، پروژه فاضلاب در این منطقه از یکی دو روز آینده آغاز می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پروژه فاضلاب اهواز باید در سال 1402 طبق برنامه پیشرفت کند، تصریح کرد: توجه به مناطق حاشیه ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن ها اجرا نشده بود و این مساله مشکلات عدیده ایجاد کرده بود در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: حل مشکلات فاضلاب در منطقه گلدشت از اولویت های ما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان مشخصی نسبت به حل مشکل فاضلاب این منطقه اقدام کنیم.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۲۹
(سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲) ۰۴:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید