جزییات خبر

دوشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۶۶
گزارشگر : ۲۵
سرویس عمومی

از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شدند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز و فرآیند اشتراک آب آنها انجام شده است

از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شدند
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۳۲

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد درباره شناسایی انشعابات غیر مجاز آب در استان و تبدیل آن به مجاز در بخش خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش توزیع آب شرب با کیفیت و پایدار است که با پیگیری های انجام شده 20 هزار مصرف کننده آب غیر مجاز  در سال 1401 شناسایی شده است.

 

وی افزود: از مجموع 20 هزار مصرف کننده غیر مجاز آب 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شده است و تامین آب این مشترکین از شبکه های اصلی انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: شناسایی و جمع ‌آوری انشعاب های غیر مجاز آب آشامیدنی در استان به منظور تحقق چنین هدف مهمی با جدیت در دستور کار این شرکت قرار دارد و برای تامین آب شرب با کیفیت انشعابات غیر مجاز باید جمع آوری شوند.

 

کرمی نژاد با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز سبب هدر رفت آب می ‌شوند، ابراز داشت: ورود آلودگی به آب آشامیدنی، ایجاد نوسان در شبکه توزیع و کاهش فشار آب از مهمترین آثار منفی نصب انشعاب های غیرمجاز است که از مردم تقاضا داریم برای تبدیل انشعاب غیر مجاز به مجاز با شرکت آب و فاضلاب خوزستان همکاری کنند.

  

 

محسن درفشان معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آخرین فرصت مشترکین غیر مجاز اظهار داشت: مصرف کنندگان غیرمجاز آب باید نسبت به اخذ اشتراک قانونی آب اقدام کنند در غیر این صورت از طریق واحد حقوقی پیگیری های لازم صورت می گیرد.

 

 

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان غیر مجاز در نحوه خدمات رسانی ما خلل ایجاد کرده است و باعث‌پرت آب می شود و ۶ هزار مصرف کننده غیر مجاز آب شناسایی شده است باید برای تبدیل شدن به انشعاب مجاز روال قانونی خرید اشتراک را انجام دهند.

 

 

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: شناسایی مصرف کنندگان غیر مجاز در سال ۱۴۰۲ در دستور کار مشترکین شرکت آب وفاضلاب خوزستان است و برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف خوزستان عزمی راسخ در این معاونت وجود دارد و مهمترین هدف ما رضایت مردم از نحوه خدمات رسانی است

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور و  خوزستان برای تامین آب با کیفیت در خوزستان اقدامات قابل توجهی انجام داده است و قطعا ما برای مصرف کنندگان غیر مجاز که خلل در خدمات رسانی ما ایجاد می کنند بعد از شناسایی و در صورت عدم همکاری از طریق حقوقی برخورد خواهیم کرد، چرا که خط قرمز ما کیفیت آب شرب بوده و این انشعابات غیر مجاز مشکلاتی در شبکه توزیع و کیفیت آب برای ما ایجاد می کنند.

 

تعداد بازدید : ۷۶۲
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید