جزییات خبر

دوشنبه / ۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۶۵
گزارشگر : ۲۵
سرویس آب

کمبود آب شرب مردم شریف رامهرمز برطرف شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب با فشار قابل توجه و به میزان 10 هزار متر مکعب در شبانه روز به مخزن سرطا رسید و کمبود آب شرب مردم شریف رامهرمز برطرف شد.

کمبود آب شرب مردم شریف رامهرمز برطرف شد
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۵:۵۲

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد درباره مشکلات خط لوله آب شرب رامهرمز اظهار داشت:با تلاش همکاران و پیمانکار محترم پس از ۶ روز کار شبانه روزی نواقص خط لوله ۵۲ کیلومتری  از رودخانه کاید رفیع تا مخزن رامهرمز رفع شد.

 وی افزود:  آب با فشار قابل توجه و به میزان 10 هزار  متر مکعب در شبانه روز  به مخزن سرطا رسید  و کمبود آب شرب مردم شریف رامهرمز برطرف شد.

 مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به سختی کار در این پروژه آبرسانی گفت: پروژه های آبرسانی در مناطق کوهستانی سختی کار دارد و این پروژه در منطقه کوهستانی با قطر ۸۵۰ تا ۷۰۰ میلیمتر اجرا شده است.

 وی افزود:  پروژه آبرسانی به رامهرمز از  رود زرد کاید رفیع بطول 52 کیلومتر  با همکاری سازمان آب و برق و آبفا وارد مدار قرار گرفته که روزهای گذشته مشکلی در خط لوله آن به وجود آمده بود که با مستقر شدن همکاران و پیمانکار مربوطه روند اصلاح ان انجام شد تا خدمت رسانی به مردم شریف رامهرمز در تامین آب ادامه داشته باشد.

تعداد بازدید : ۱,۰۴۲
(دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید