جزییات خبر

پنج شنبه / ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۶۳
گزارشگر : ۲۵
سرویس عمومی

تلاش های بی وقفه و متعهدانه برای کاهش تبعات ناشی از خشکسالی ستودنی است

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

تلاش های بی وقفه و متعهدانه برای کاهش تبعات ناشی از خشکسالی ستودنی است
(پنج شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲) ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در پیام اتابک جعفری خطاب به خانواده بزرگ آبفای کشور آمده است:

به نام پروردگار هستی‌بخش. فرارسیدن سال 1402 شمسی و حلول ماه ضیافت الهی رمضان المبارک را به یکایک اعضای بزرگ خانواده آب و فاضلاب سراسر کشور تبریک و شادباش عرض می‌کنم. 

به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصر (عج) سال 1401 را با وجود تمام تنگناها و محدودیت‌های منابع آبی در حالی به پایان می‌رسانیم که سقایان ملت شریف ایران اسلامی در شرکت‌های آب و فاضلاب تمامی توان و مساعی خود را خالصانه برای حفظ پایداری تامین آب شرب در اقصا نقاط کشور به کار بردند.
بی‌تردید خشک‌سالی‌های چند سال گذشته و به دنبال آن کاهش محسوس میزان  بارش‌ها نسبت به سال‌های پیش از آن، بسیاری از مناطق کشور عزیزمان را درگیر چالش تامین آب کرد؛ میانگین بارش‌ها در بسیاری از نقاط کشورمان نسبت به میانگین بلندمدت کاهش محسوسی داشت که این امر تامین آب در برخی نقاط کشور را  به چالش کشید که در این میان تلاش‌های بی‌وقفه و متعهدانه همکاران‌مان برای کاهش تبعات ناشی از خشکسالی ستودنی است. 
بارش‌های اخیر گرچه دلگرم‌کننده و گواه رحمت پروردگار است اما مدیریت تامین و مصرف آب نیازمند توجه مضاعفی است که امید دارم در سایه عنایات باری تعالی در سال جدید بتوانیم دشواری‌های تامین آب را به حداقل برسانیم و هیچ نقطه‌ای از ایران سرافرازمان طعم کم‌آبی را نچشد. 
بر یکایک ما اعضای خانواده بزرگ آب و فاضلاب سراسر کشور فرض است که عزم جهادی خود را برای تحقق اعتلای خدمت صادقانه و خالصانه به ملت شریف ایران جزم کنیم و هم‌چون همیشه با تعهد و مسئولیت‌پذیری، خادمان راستین مردم بزرگوارمان باشیم.
امید است مصادف‌شدن حیات دوباره طبیعت با ماه مهمانی خدا را قدر بدانیم و متعهدانه‌تر از گذشته برای تامین فردایی روشن و پرافتخار بکوشیم.
در پایان با تبریک دوباره سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، امیدوارم در سال 1402 در سایه توجهات پروردگار متعال در همه شئون زندگی سرافراز و پیروز باشید.

اتابک جعفری                                    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

تعداد بازدید : ۷۳۳
(پنج شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲) ۰۹:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید